hemma hos oss.

finally på plats! å ordning börjar det bli. katterna trivs. vi trivs. ebba trivs. känns i kroppen som att man slitit som ett djur med att pyssla i ordning fast det egentligen inte vart så jobbigt. mest skoj! i morgon börjas det med godis & matfixandet inför julen. två grannar har redan vart över och önskat oss välkomna. fler personer har drygsagt att vi flyttat till gräddhyllan....hum jag undrar jag när jag nu sett vad det är för folk som bor här.

hitills älskar jag mitt hus (ok jag äger bara hälften då). äntligen har vi landat där vi känner att vi ska bo. bo kvar i framtiden. allt har gått smidigt och bbb har fixat åt oss redan. både posten och tidningen kommer hit som de ska!

tack till alla som hjälpte oss att flytta (och alla som erbjöd sin hjälp). ni är änglar!

din kommentar
från: Helena

Låter härligt! :) Är så nyfiken på hur ni har det!! Är min amerikanska julpalats-familj en av grannarna som hälsat välkommen..? Å det där med gräddhyllan...du får väl säga åt dem att ni valde att flytta dit för att bara det bästa duger åt dig & din familj! ;) Haha! Folk är vä lavundsjuka... Eller så tänker de bara inte. Men jag tror inte att de menar nå't illa.

2007-12-18 @ 23:42:16
från: Anna

Va härligt att ni kommit till ro, låter så härligt med hus, vill oxå ha =)... Usch, får dåligt samvete när jag inte sagt nåt om att hjälpa till å flytta men jobbade veckan å helgen...men hoppas du vet att ja skulle ställt upp om det behövdes å om ja kunnat :)

från: Sandra

Vad roligt att ni "hittat hem"!!! Väldigt nyfiken på hur det ser ut och så, tror jag måste ta en promenix nån dag och våldgästa er! ;)

2007-12-19 @ 08:37:48
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Sandra Eskilstuna

Vad härligt med ett eget hus! Vi får se till att komma upp och hälsa på när ni har kommit iordning orrdentligt, hade vart kul att se Ebba men mest att träffa dig, det var längesen nu! Ha en riktigt härligt jul i nya huset och stressa inte ihjäl dig! :) Kram kram

2007-12-20 @ 16:37:48
blogg eller hemsida: http://saya78.bloggspace.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback