jultider.

tack för en toppenjul! all släkt & vänner & så klart mina älsklingar...julen blev ju 10 ggr så fantastisk med en ebba som kunde öppna sina paket alldeles själv! å julklappar..det fick hon..massor! vi måste också vart snälla för vi fick också en massa. ville som vanligt ge ännu mer men man lär väl begränsa sig. har aldrig i mitt liv vart så trött och jag tror vi träffat folk i omgångar varje dag. men å andra sidan: vad vore julen utan allt & alla!?

pappan i huset jobbar hela helgen och vi har vart helt ensamma idag och latat oss. tog en promenad till stan och tillbaka. i morgon kommer emmy och mira och hälsar på. sen är det dags för nyår och vad som verkar storfest hos lina & björn & klara. från att jag & ebba kunde komma över när andreas jobbade och fira med dem --> fest & mat med 15-20 pers. ska bli skojs!! hoppas barnen går med på detta...

har inte vart och mellandagsreashoppat nå heller. för snål å lat tror jag. sen ebba kom kan jag inte ens köpa en massa onödigt skit som jag förr var expert på. måste skärpa till mig! andreas däremot har mellandagsshoppat åt oss så nu har vi en ny kär 42"s familjemedlem:


din kommentar
från: Anna

Vilken härlig jul ni verkar haft, mysigt =).

Å du fick din platt-tv rätt snabbt! Har för mig att du sa nåt om en sån när jag var där.

kram,kram!

från: Helena

Åh, vilken söt tomte-Ebba med paket! :)

2007-12-30 @ 02:44:24

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback