sjukling.

jag som trodde jag skulle klara mig men icke! magsjukan kom även och hälsade på hemma hos mig. det drygaste är väl att jag konstant har feber och känner mig helt väck. så var det med den supermotståndskraften...

den andra vuxengrejen jag skulle få göra den här veckan.....fast ebba skulle förstås också med....var 25års-fest som håller på för fullt just nu. men man kan ju inte gå och smitta ner en så där 50 pers. bara för att man vill ha lite kul själv.

har fått nyckeln för att titta på städningen i huset också...a & e var dit idag...själv låg jag hemma och sov 2 timmar. skoj. det positiva är ju att det kom nu å inte nästa helg när det är flyttdags!


din kommentar
från: Helena

Precis! Du får se det positivt! :) Krya på dig!

2007-12-08 @ 17:37:51
från: Syrran

Krya på dig sötnos! Å ladda inför nästa helg. Idag har vi grejjat lite saker i förväg inför julen. Gjort förbannat mycket köttbullar, revbenssjäll, lussebullar, pepparkkakor å ska snart ta oss an knäck.....vröl det tar på krafterna det oxå kan jag lova. Ta å bara slappa nu du å rensa magen inför all julamat...nädå,,,,det sista skulle låta lite skoj men vete fan om det gjorde det!

Många krya på dig kramar från oss

2007-12-08 @ 18:00:49
från: Tina

Näe men fy så trist att du åkte på magsjuka!!!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback