varför sitter jag här?

i morse tyckte mitt lilla fistroll att det var lämpligt att vara vaken från 5.30. å då hade jag inte sovit så många timmar (första natten ensam i huset + misstänkt fullmåne). men det var bara att bita ihop och kliva upp en timme därefter. fröken var på topphumör så då går det ju bra!

här skulle det vara en bild men jag får inte infoga nån.

annars har det julstökats här hemma. jag borde hålla på nu också men är ju så ofantligt trött så jag ska nog välja att krypa ner. anna har vart och hälsat på oss! jag fick jättefina julklappar. tack snälla! ebba fick två stycken som hon lyckades slita upp. helt tokig blev hon när det var leksaker med ljud. riktigt glad för sina fina julklappar!!

i morgon är det uppesittarkväll på vallringen. 11 pers + 2 bebisar. mysigt!!

din kommentar
från: Micke

När du vaknar mitt i natten nästa gång så kan du ju komma över på kaffe ;)

från: Anna

Stort tack för igår och för den fina julklappen!! Blir så ofantligt glad över att få spendera tid med dig och urgoa Ebba som det saknas ord för hur go´hon är *ler*

Ha så trevligt på uppesittarkvällen!

God Jul!!!

2007-12-23 @ 10:31:56
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Tina

Fick Ebba också minifom-droppar som nyfödd alltså?? Eller var det andra droppar hon fick??

2007-12-23 @ 11:04:09
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: Sandra

En julkram från oss!

2007-12-23 @ 12:24:17
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Annika

Tjenamors! :) Isac ser fram emot att träffa Ebba på nyårsafton, säger han. Vi fick ju kika förbi en stund vi också enligt rykten, så vi ses då :)

2007-12-29 @ 17:29:55

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback