du blir vad du äter.

två dagars ledighet. wihooo....va skönt sånt är!
åsså ledig i helgen också. bara lyx!
igår städade vi som tokar sen när a åkt och jobbat kom
mamma på besök och strax efter katja och emilio. hade semelfest här.
efter fika var det mest lek med kastruller som gällde. fick en och annan
puss till och med. annars kan det vara snålt med det!

idag har jag vart och lunchat med emmy på napoleon.
sen tog helena och jag med oss wienerbröd OCH skumraketer och
hälsade på lina. katja kom också. äntligen en massa tjejsnack.
precis vad som behövdes. och jag tycker verkligen om att ingen av
oss är nåt sånt där hälsofreak för i princip allt ätbart (även en varsin liten
daimstrut) tog slut utan att någon tittade snett på nån annan.
å det var ju säkerligen minst 20 skumraketer!!

har till och med lagat kvällsmat åt mig själv. det inkluderade bea.
vadå? man ska väl äta ofta?
lite och ofta...nä de har jag aldrig hört. onyttigt och ofta kanske.


din kommentar
från: Tina

Tack för kramen!!!
Känns skönt att man inte är ensam om "detta problem" men ändå jobbigt att det ska behöva finnas fler än jag som mår dåligt pga vad denna sjukdom för med sig.
Skönt att "din" tagit tag i problemet iaf. Men jag förstår att oron alltid kommer att finnas kvar och att smärtan och minnena alltid kommer att följa en.....man är starkare än man tror....
Ta hand om dig och magen!!!!

2007-02-08 @ 10:03:42
från: Helena

Hihi! Ja, nå hälsofreak har man ju aldrig varit! ;-) Jäklar vad vi åt! Men nästa gång vill jag ha en semla oxå! Jätteql att träffa er & snacka lite! =)

2007-02-08 @ 12:48:06
från: Sanna

Man ska njuta av livet, man lever ju bara en gång! har du inte haft nå illamående eller så? Fram till typ femte månaden, så ville jag bara äta nyttiga saker. Allt som var flottigt...usch, mår illa bara av att tänka på det. Kunde inte med grillad kyckling heller, tyvärr sitter det i än idag. Typiskt, jag som älskade det innan :(

Sköt om dig!
Kram


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback