heja oss.

vilket lyx det är att ha en ledig helg. dessutom utan särskilt många planer
och tider att passa. då kan jag slappna av ordentligt också.
iofs har så klart a jobbat. men det gör inget vi får vara lediga tillsammans nån
dag i veckan i stället. och det är bra för vi har lite att göra!

igår var det shopping med anna i gävle. försökte få ett nytt batteri till andreas
mobil. men så funkade det tydligen inte med såna här moderna telefoner
utan de ska man uppdatera på en verkstad. jaha.
shoppade lite toppar iaf. har typ 3 att välja mellan tidigare. så nu kan jag
känna mig lite fräsch iaf. skulle behöva nån mer kofta eller tröja.
vill köpa saker till hemmet också och till bebis men det får vänta lite till.
börjar nog lösa sig lite med boende i alla fall. återkommer med de planerna.
men för vår del kommer det bli toppen tror jag.
somnade både på bussen och när jag kom hem efter shoppingturen.
sen kom a från jobbet och vi åkte till s&s. anso och daniel och mattis var också
där. åt klämmackor och godis och tittade på melodifestival.
även denna gång med eget poängsystem. tur att the ark har ställt upp och
räddat det hela. varför inte ha lite kändisar som är med i stället för nå kassa
bidrag som man får skämmas för!

idag har jag fått tittat på alpint- & skidskyttevm så mycket jag vill. äntligen.
och man måste faktiskt hylla anja. hon är rätt otrolig! åsså förstås järbyn.
nästan ännu roligare! mor och far har hälsat på. roligt när de kommer
å de är så snälla......hoppas de vet om det!
har också bakat. måste ju ha nåt tills jag fyller. vill egetligen inte fira sånt
nå mer. mest drygt att folk ska ta sig tid att hälsa på just en viss dag.
roligt att träffa folk när som...inte för att jag ska få paket. har avstyrt visst
uppvaktande i alla fall. å alla hjärtans dag...det firar vi andra dagar i stället
jag och min kärlek!

din kommentar
från: Helena

Det har hänt lite grejer i helgen iaf =) När är du ledig nästa gång? Å när får man komma & uppvakta? Just den dagen jobbar jag till 18:45, men kommer gärna en annan dag om du vill!

2007-02-11 @ 22:58:36
från: anki.

Ledig mån, ons & tors den här veckan. Men de andra dagarna tänker jag inte fira nån födelsedag, försöker komprimera det där firandet till onsdagen. Vill som sagt göra lite annat i veckan. Sen jobbar jag fre - ons så då blir det väl inget...Men man måste ju inte fira heller som jag skrev! Kan ses ändå...

2007-02-11 @ 23:26:31
från: Helena

Ses idag & ta en fika? Vet dock inte när jag slutar än, allt mellan 13:45 & 15. Skulle vara så tokmycket barn idag, så jag kanske måste stanna.

2007-02-12 @ 06:32:21
från: Sandra

Spännande med boendet, väntar ivrigt på mer info! :)

från: Danne

Tror de bara är jag som tycker att regina lunds låt var bra...hade kanske vart ännu bättre om nån annan skulle ha sjungit

2007-02-13 @ 22:09:51

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback