jag ska flytta hem.

nu flyttar vi. ja inte just nu. men snart.
just nu packar vi. har hela dagen pysslat med
flyttgrejs. packat och kört skräp & skrot.
jag kommer efter typ 6 år att flytta hem.
dock flyttar mina kära föräldrar hemifrån samtidigt.
hem till mig.
krångligt va?! en fantastisk lösning som jag
aldrig trodde skulle fungera. å de är så snälla och
bor i vår lilla tvåa så länge medan vi får deras stora
fyra. nu ska köpas dubbelsäng och göras kontorsrum.
jag fick en motionscykel i present av min kärlek som
jag äntligen kommer att få plats med.
å så blir det ett alldeles eget bebisrum.
allt är så roligt nu. och samtidigt fruktansvärt påfrestande.
i alla fall för kroppen. kommer bli mycket att flytta och jobba
samtidigt. far har fått för sig att bytet ska ske redan nästa vecka.
återkommer väl om hur det går!


din kommentar
från: Anna

Mmm...det där låter verkligen som en helbra lösning och vilka föräldrar sen som ställer upp så fullt ut!!! Kommer bli roligt att få hälsa på er i det "stora huset" sen...hihi!! Längesen man var där nu =)

från: Tina

Åhh så härligt att få flytta till större för er!!!
Vilka snälla föräldrar du har!!!

2007-02-16 @ 11:35:16
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: Helena

Man får väl kanske komma & hälsa på se'n i stora huset...? =) Säg till om du behöver hjälp med nå't!

2007-02-16 @ 12:28:51
från: Sandra

Vad roligt, vilken bra lösning! :)

2007-02-17 @ 01:01:13
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Anonym

fan vilken underbar idé! ni kommer få det så najs =)))

2007-02-18 @ 18:06:30

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback