klasspartaj.

nu har den alltså kommit. inbjudan till klassfesten.
här har vi väntat och pratat om den. hade för mig att det var
i april förra året. har tutat i mig själv det i alla fall och trott att
jag ska kunna gå utan problems. så roligt att träffa folk och sånt.
ja. men va har de bestämt för datum nu då 26/5. kan jag gå då?
två veckor innan bebis ska komma!!!! vilken jävla idé!!!!!
muppfolk....för nu hade jag faktiskt planer först. så kom inte å säg
att jag har taskig planering.....

idag har jag vart på utbildning i uppsala. åkte med två från valbo jag
inte känner. men det gick bra. fick förstås sitta för mig själv men jag
hittade nya vänner. utbildningen handlade om attityder och självförtroende.
en riktig peppkurs som alla borde gå. han som hade den var skitbra
och jag är supernöjd med dagen!
tänk att man föds med 100% självförtroende. och vad händer sen. jo det
bryts ned. av andra. av de runt omkring oss när vi är försvarslösa. toppen!
jaja. när vi skulle hem visade det sig att hon som körde glömt lyset på.
men vi fick hjälp så slutligen så kunde vi ta oss hemåt i ovädret. usch å fy.
nu får det vara nog med vinter jag kan knappt knäppa min vinterjacka.
å jag vägrar köpa en ny!

din kommentar
från: Helena

Åh, vilken kanonföreläsning det verkar ha varit! Bara att försöka kravla sig tillbax till de där 100procenten! Jag märker dock att mitt, annars ganska goda självförtroende börjar dala ju mer vikten går upp nu. Måste se till att fixa till det! Självförtroendet först, så tar vi vikten se'n. Om det behövs när man väl har självförtroendet...
Sicken otur det där med klassfesten! Hoppas du kan gå ändå! Men omöjligt att säga nu hur du mår osv då ju.

2007-02-21 @ 12:53:59
från: Sandra

När ska man anmäla sig senast till klassfesten då? Hur funkar det? Pappa hinner väl slarva bort mina papper om det kommit i brevlådan.. Berätta vad det står! :)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback