skor skor skor.

den här helgen har mest bestått av jobb. ett evigt springande
mellan kassa och lager fredag-söndag. trodde halva-priset-rean skulle
undgå folk nu när vi hade den så sent. men icke. i fredags hade chefen
min stegräknare på sig och knåpade ihop drygt 1,8 mil. jobbade någon timme
kortare än henne men nog blev det över en mils springande i alla fall. å max 10 min rast.
rätt skoj iaf förutom smärtan. smått förstörd i höften.
men i veckan är jag ledig 4 dagar då kan detta nog vilas upp.
har shoppat jag också på rean. lite drygt 400 kr. skor kan man ju aldrig få för mycket av så klart.
 
det var min lilla skörd + ett par till andreas. å inga kommentarer om att det är
två par med klackar. jag vill bara kunna veta att jag kan känna mig fin trots min
nuvarande kroppsform. jag tror inte själv heller att det är bekvämt. men nån gång kommer det att passa sig iaf. nån gång ska jag ha dessutom ha en stor garderob. en sån som man kan gå in i. så man kan beundra sina skor + alla kläder jag ska ha råd att köpa då.

i fredags var vi hos s&s och igår hos anso & daniel och såg melodifestival del 1.
vilka toppenlåtar va. man önskar alla kunde få gå vidare till schlagern.
eller INTE!
idag är andreas i stockholm på monstermusikspelning. skönt att vara ifred för mitt humör är inte alls på topp. måste nog dock gå och lägga mig snart. vila stackars kroppen. en dags jobb till sen får vi ledigt jag & bebis.

din kommentar
från: Anna

Aaa...en dag ska jag också ha en sån där "gå-in-i" garderob å beundra allt snyggt man har! Snygga skor du har reafyndat!

Skönt att du får va lite ledig snart, kanske vi kan ses nån dag?

Puss å kram på dig å den i magen *ler*

från: Anna

Jamenvisst, helgen låter bra =). Lördag då kanske? Skojj!!

2007-02-05 @ 10:55:36
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Vilka snygga partysandaler! =)Kanske kan ses till veckan när du är ledig, om inte jag blir sjuk..? Idag efter halvfem kanske..?

2007-02-05 @ 12:22:33
från: ante

gött med att fixa lite nya skor. behöver oxå och klart du ska ha high heels! det är da shit! hur är det med kulan? jag kommer hem till helgen =D=D=D=D

2007-02-07 @ 00:11:28
blogg eller hemsida: http://willhaven.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback