städmani.

så var min enda lediga dag denna vecka över.
vilade och simmade. men sen tog min rastlösa sida över så
nu har jag reducerat 2/3 av kläderna jag hade i källaren.
andreas fick bära upp 6 kartonger med prylar som jag gått igenom och
det slutade med att de bara var 3 kvar! känns så skönt att kasta
bort en massa skit!!
hittade några gamla skolkort varav ett på
favoriten. kommer du ihåg
honom sandra? visst var det väl så vi kallade honom....men varför?!
hur kom vi på detta.....

annars tror jag min ichiasnerv har hamnat i kläm. alternativt (eller också) att
detta är början på foglossning. hoppas på att allt bara går över.
men när jag kommer hem efter jobbet får a hjälpa mig överallt.
ont ont ont så jag bara skriker. ingen höjdare igår när vi hade inventering
med en arbetsdag på 11 timmar! det hugger till så jag inte kan stödja på
vänsterbenet. höll på riva hela kassaapparaten igår när det blev så.
hade inte vart skoj om jag lyckats med detta. jaja. det måste gå över!

AJ!

din kommentar
från: Anna

Jo jag hade flyt som hittade en sån billig jacka! Å som du säger är det väl ett tag kvar att frysa innan man får ta fram vårjackorna =)

Skönt å rota bort lite gammalt skrot man har liggandes! Man blir fövånad varje gång att man har sparat det man har sparat å varför man inte slängt det tidigare.

Inte lika roligt för dig att du har så ont att du bra skriker, då värker det rejält!! Stackare där, men förmodligen ska ju allt vara värt det i slutändan =)

från: Sanna

Du måste vara försiktig, så det inte händer en massa konstigheter. Lyssna på din kropp!

Har under det senaste året kastat typ 3 säckar med kläder.Det är verkligen super och så får man anledning att köpa nytt ;)

Kram

2007-02-02 @ 11:55:26
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Helena

Gud så skönt att rensa undan en massa! Å bra att ta tillfället i akt när man känner sig sugen på så'nt! Det händer ju inte alltför ofta... Mindre ql med foglossningar eller vad det nu kan tänkas vara... Hofors-Linda sa att de på nå'n föräldrautbildning nu nyligen fått övningar som hjälpte mot foglossningar. Hon var lite sur över att deras barnmorska inte visat övningarna tidigare, eftersom hon haft problem se'n i höstas. Men tydligen hjälpte de, så har inte du fått nå tips på övningar så kan du ju höra dig för med henne!

2007-02-02 @ 13:08:17
från: Sandra

Haha FAVORITEN!! Våran lilla favorit, kommer inte heller ihåg riktigt hur det började :)

2007-02-04 @ 11:56:04
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback