2006.

mitt 2006 har bjudit på en massa saker.
inledde året med en c-uppsats. stress och ångest som inte var att leka med.
men klar blev den och stolt blev jag över att jag lyckats. avslutning i kyrkan då
andreas och mamma följde med. och sen firades detta med fest här hemma
med en massa härligt folk. kommer icke att glömma!
detta innebar också att slippa pendla till eskilstuna. underbart.
men också tråkigt att komma ifrån mina kompanjoner där nere.

jag fyllde 25. mamma 50. mormor 80 och lillkusin lina tog studenten.
sommaren tillbringades mestadels på gysinge brukshandel. mysigt att jobba där.
midsommar hos andreas pappa med en massa tok.
det blev också resa till tunisien med lina och björn. ett roligt minne!
sommaren betydde också att jag var tvungen att börja söka jobb på ritkigt.
blev så att jag i september hamnade på wedins. känns meningsfullt att
åtminstone ha ett jobb att gå till med arbetskompisar och tider att passa.

men trots alla händelser under året är väl den 29 september den dagen
både andreas och jag kommer minnas mest. den dagen jag för säkerhets skull
gjorde ett grav.test som visade positivt. gick många dagar innan jag förstod att det var så.
att vi skulle få en bebis att älska. lång väntan till 2 november då det var dags för inskrivning hos barnmorskan. fortfarande kändes det inte verkligt. så var det bara att hålla ut till 29 december.
då vi fick se den lille underbara varelsen som faktiskt för tillfället huserar i mig.
nu känns det verkligt och det syns lite. och faktiskt tror jag den kickar mig lite då och då.
de tre senaste månaderna har bara flutit förbi på ett konstigt sätt. tiden har gått sakta och
det känns som jag inte gjort något. samtidigt som det gått jättefort.

året avslutades som det inleddes. tillsammas med min älskling och med lina och björn.
i år var david med. och sen katja. emilio. petra och sara också.

inga löften för det kommande året. bara en önskan om att allt kommer att gå väl med
bebis. det räcker för att allt ska bli så bra som det kan. förstås också att alla
jag bryr mig om också får må bra!


ha ett underbart 2007.

din kommentar
från: Anna

Du verkar haft ett år fyllt med minnen och upplevelser du med =) Och det här är nog ett år du för alltid kommer att minnas *ler*. Blir så glad över att du verkar så lycklig. Kram på dej min vän =)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback