dessert treats.

köpbegär. å jag vet inte riktigt vad jag vill ha.
köpte ett sött set till bebis på rea idag.
men jag vill ha nåt själv å. finns inge roliga kläder jag kan ha.
så det är inge kul att beställa. så jag får väl köpa på mig
en massa skor. alltid roligt. men snart ser jag ju inte fötterna heller så.
på fredag börjar rean på jobbet iaf så då ska jag shoppa lite.
men i väntan så traderade jag till mig dessa två nu:

kan ju lukta (och smaka) lite gott iaf. bubble gum & creamsicle.
skulle ju va kul att handla lite på eleven men då skulle det bli bra dyrt!

din kommentar
från: Sanna

Tänk att du ska bli mamma =) Tycker det är så kul!

Vad jobbar du med nu för tiden, såg att ni skulle ha rea? Är så nyfiken jag ;)

Kram

från: Sanna

Nån dag när jag får tid, ska jag komma och kolla på dig och din lilla bebismage ;)

2007-01-30 @ 12:31:20
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Helena

Du får skaffa dig en helkroppspegel så du kan se vad du har på fötterna framöver ;-)

2007-01-30 @ 14:14:36
från: Sandra

Hoppas dom var oanvända de där ;)

2007-01-31 @ 10:37:49
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: anki.

haha ja såna där saker får man ju inplastade, annars vill jag inte ha!!!

2007-01-31 @ 22:10:42
från: Sandra

Inatt drömde jag att du skulle gifta dig o var gravid, fast festmannen var Niklas Berglund eller vad han heter, Johan Ps gamla kompis. Tokit! Blev rätt lättad när jag insåg hur det eg var :)

2007-02-01 @ 10:44:21
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback