födelsedagsdag.

i morse var det dags för besök hos barnmorskan. som tog typ 5 min.
trodde man fick lyssna på lillhjärtat å så nu. men det var visst nästa gång.
hade gått upp sisådär 3-4 kg. helt ok ändå. å lite lågt blodtryck. men det
kunde man hjälpa med lite motion tydligen. åhh....tur att jag börjat simma lite då.
en gång hittills....bara...men det blir fler!

var hem och gav andreas paket eftersom han fyller 24 idag!
några pengar till tatuering + en tidning & ett förhandsbokat the burning crusade
blev det. vi är ju rätt fattiga å min fantasi är rätt fattig. men det blev nåt iaf!

sen var vi till gävle och kollade på barnvagnar. hjälp. svårt. vet ju ungefär.
men man kan tydligen inte få alla önskningar i samma vagn så...nu ska det
funderas. var och åt på max. sen skjutsade a mig till kungsgården för där
var det också kalas. meja fyller 2 idag! hon är nog världens goaste....
lekte och fikade och så....har nyss kommit hem. skönt att klockan bara är 16.
hinner jag lite till också på min lediga dag! typ tvätta....

kusin peter fyller 34 idag också så grattis!
och kusin per har förlovat sig. grattis!
har jag grattat alla nu?


din kommentar
från: Sandra

Javisst, dejt tycker jag vi styr upp medsamma!! Jag kan närsom, måndag-onsdag, examensfika på tisdag kl. 19 också om du vill komma! :)

från: Sandra

Ah ja men en fika på onsdag då kanske? Jag har inget inplanerat då så säg en tid du!

2007-01-12 @ 10:05:31
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Tina

Förstår att leta barnvagn inte är det lättaste. Måste vara en djungel.
Vilken vecka är du i nudå??
// Tina

2007-01-13 @ 15:32:03
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback