man kan inte göra en uppföljare 25 år senare.

igår var jag ledig och ensam hemma hela dagen.
jätteskönt på nåt vis. hann pyssla med en massa saker.
måste försöka få lite ordning här utifall någon skulle vilja komma
och titta på lägenheten nån gång. nä. vi har inte hittat nåt att flytta till
än men det kanske kommer. blir hyreslägenhet till att börja med.
längtar längtar tills jag kan få lite mer plats. en stoooor...helst gigantisk
säng och förutom det plats med andra saker också i samma rum.
inte sånt som går här inte.

var och simmade när jag vaknade och kände mig otroligt duktig!
anna kom på besök innan jobbet så vi satt och pratade i soffan en stund.
trevligt med småbesök så där! å när jag kan stanna kvar i mina myskläder
är jag allra lyckligast. alla kläder i garderoben har krympt.
det är hemskt!!
allt är obekvämt och man måste dra i dem hela tiden. stackars stackars!
sov en halvtimme efter att anna gått (inte för att hon var så uttröttande som det
lät) sen planterade jag om lite blommor och gjorde mig i ordning.

när a kom från jobbet åkte vi till anso & daniel. mattis & ellis och stefan & sigbritt var där.
blev bjudna på tacos & min absoluta favorit ansos cheesecake. sen bar det av in
till gävle på bio som anso också bjöd på. såg göta kanal 2. brukar gilla svenska
filmer. hur dåliga de än är. men den här var ingen höjdare måste jag hålla med om.
roligt var typ när vi upptäckte att det var rederiet-micki som flög runt som en galning i nån
fallskärmsgrej med motor. fast mest skrattade vi nog åt daniel som tokade sig.

stackars stackars bebis blev helt galen i magen under filmen. loopade runt där
hela tiden när det var högt ljud och h*n kickade och hade sig. hjälpte inte att jag 
la jackan över för att dämpa lite.
 

din kommentar
från: Sandra

Skönt med såna där pysslardagar, dom är nästan dom bästa! Ja men typ vid 16-tiden nånting då kanske?

från: Sandra

Det går finfint det!

2007-01-14 @ 17:08:37
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Helena

Kanske bäbisen ville vara som Rederiet-micki & flyga runt där i magen..? ;-)

2007-01-15 @ 12:21:34
från: Tina

Ja jag kan tänka mig att det är som ett bilköp nästan. Puh!!!
Oj vad tiden går fort då, står väl inte på förrens du har den lill* i din famn. *mys*
Jodå det blir nog nån liten för oss också inom kort.. ;-)
Ja Thailand ska bli underbart!!! Få ligga i skuggan och höra havet samtidigt som man får en skön helkroppsmassage för en sisådär 40 kr.. hihi!!!

2007-01-16 @ 21:37:19

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback