flyttfolk.

ja nu är det väl snart klart att mor & far min flyttar till gysinge. om ingen med mer än 30 års kötid på sandvikenhus vill ha just den lägenheten de vill ha. förhoppningsvis inte för deras skull. förhoppningsvis lite för min skull. tycker det är tråkigt. vill ha mamma här jö! pappa har jag inte sett till på ett par år förstås. så resultatet av detta är i alla fall att vår lägenhet ska säljas & att mamma vill ha en liten billig lägenhet i stan.

så om någon vill köpa en liten tvåa med superfin uteplats och flytta in i september så hojta till. och förstås om någon vill hyra ut något litet billigt till min mor!

dessutom har jag fått höra att grannen ska flytta (yihoooo...men shhh! så han inte hör!). så än en gång kommer vi ha möjlighet att få yngre grannar. snälla snälla någon vänlig själ UNDER 50 kan väl köpa det här radhuset då?!

och jag måste hålla med helena här. det är sååå jätteroligt att få så många kommentarer!!!!! även roligt att så många gratulerar oss till ebba. verkligen bara vänliga själar som gör det också. och oväntade! folk som jag aldrig träffat (fast andreas har det förstås) och fler gamla grannar!!! alla är så söta & snälla. tack!!


din kommentar
från: Anna

Ska hjälpa tll att hålla lite tummar för att nån under 50 bast flyttar in bredvid er! Å ny bild å ser ja, tjuusigt!!

från: Helena

De kommer med all säkerhet få den! :) vill din mamma hyra i andrahand under sommaren (inte efter september såklart...) & flyttstäda får hon gärna ta min lägenhet! :)

2007-07-05 @ 13:30:34
från: Syrran å karln

Vad sægs om att vi flyttar in bredvid er? hihhih. skojjade bara! Idag har det krækregnat hela dagen hær i *Køpenhamn men det hindrar inte Anso och Djingis från att ge sig ut på upptæcktsfærd. Drog først ut på strøget och inhandlade ett par flashiga prickiga gummistøvlar till mig sen dundrade vi ivæg till slottet och havsfrun, dyngsura! Kækade och værmde oss med en øl. Sen hem å byta om å nu har vi nyss varit på en isbar i
-5 grader och druckit svenska vodkadrinkar. Vi fick snowjogging och nån sorts parkas :-) riktigt kul. Sen dundrade vi runt lite i regnet och gled in på en pubb å kækade igen. Hærligt hærligt! Fast inte regnet kanske. PS. ær jatteglad før mina nya støvlar.
PS2 hade senast støvlar nær jag var typ 10 år å då var det allvæders....hemska tanke!
Många kramar till er alla. Ge pricken en puss från oss!

2007-07-05 @ 21:21:48
från: Sandra

Vad ska lgh säljas för? Jag är ju intresserad :) Under förutsättning att jag hinner få ett jobb innan nån annan köper den förstås! Hur stor var den? Maila lite info vettja! :)

2007-07-06 @ 08:45:47
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback