rock-ebba.

ebba kommer inte ha sånt stort val vad gäller musik. förmodligen kommer hennes mor & far tvinga på henne hörlurar med in flames tills hon tycker om dem & utrota (nästan) all annan musik ur huset. men förmodligen gillar hon dem redan eftersom jag spelade en massa när hon låg i magen..speciellt metaphor & den tror jag hon känner igen lite (jaja...jag kan väl inbilla mig). som ni ser så har hon redan påbörjat gitarrspelande....om så bara på luftgitarr......



men till att börja med har vi mjukstartat med en massa barnlåtar. anna har fixat ett gäng skivor med massor med roliga låtar till ebba. och om hon inte är riktigt tacksam än så är mamman & pappan det för de har jätteroligt med barnlåtarna. sjunger. dansar & fjantar sig i massor!! fanns en massa låtar man lyssnat på själv när man var liten...men mammans favorit är krokodilen i bilen!!!

din kommentar
från: Anna

Va roligt att ni gillade cd-skivorna!! Och visst är det kul att få fjanta runt som ett barn ibland ;). Nu får ni ju göra det i massor!! Jag är faktiskt riktigt avis på er...hehe!!!
Saknar dagis sånna här gånger, där sjöng vi alltid, å dansade å fjantade!!
Sen förstod jag nog att Ebba skulle bli en Rock-Ebba istället för Dansbands- Ebba, så ja smög faktiskt inte ner mammas cd till er med flit ;)
Jag hoppas ni får en skön dag i solen, nu ska jag ut och sola!!
Puss å kraaam!!

från: Helena

Haha! Vilken härlig rocker hon kommer bli! :)

2007-07-16 @ 14:58:09
från: Nutta

Vilken "sköning", kan inget annat var med så härliga föräldrar.

2007-07-17 @ 09:58:55

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback