roliga dagar.

mer småshoppande har det blivit. andreas måste ta ebba nån dag så jag får leka med alla nya saker. nä då men jag skulle behöva göra lite ordning här. var på stan en sväng i förrgår & så kom anna och följde med oss till dollar & rusta & sen hem. trevligt att sitta å bara prata en massa!

igår förmiddag fick vi överraskningsbesök av alma nova & sandra. jätteskoj att träffas!! sandra har jag inte sett på lääänge och lilltjejen har jag ju aldrig träffat. sen var ebba & jag till bvc för lite vägning & mätning. jag väckte upp henne ur djup sömn och eftersom hon ska vägas naken så hämnades hon på mig genom att kissa ner mig helt och hållet....linne. kjol. leggins och mina nya skor. två gånger! skulle promenera runt lite tills vi skulle träffa andreas och gå till familjerätten men det var bara att gå hem och byta om!

var till s&s på kvällen och hade lite förlovningsmiddag för a&d. mysig kväll på altanen! var rätt trött efter att bara sovit 5 timmar men den sömnen fick jag ta igen lite i natt då hon sovit sååå duktigt!!

idag har mor & jag var till valbo. ja ebba också förstås. traskat runt där i lugn och ro i fler timmar och shoppat lite grann. reabodysar åt lilla fröken som växer ur det hon har. en svart top åt mig och en whiskey åt pappan för jobbet! åsså har jag fått ett par jättesöta vita skor av mamma. tack tack snällmamman!

din kommentar
från: Rosa84

Hahahah, förlåt om jag skrattar. :-)
Det tänker jag på varje gång vi är vid BVC, att Linnéa ska kissa ner mig. Så jag skyndar med henne från skötbordet till vågen (Har varit precis att jag fått ner henne på vågen innan hon tokkissar flera gånger om) & sist mätdelen. :-)
Hoppas allt är bra med er, kram

2007-07-12 @ 22:34:35
från: Helena

Låter som om ni haft det riktigt härligt, trots kisseriet :)

2007-07-12 @ 23:28:17
från: Anna H

Hihi, lite småkul med at du blev nerkissad *fniss* Läste att Andreas fått fast nu, grattis (till er alla 3 för det).

från: Sandra

Det var verkligen roligt att träffas. Alma Nova gillade nog katterna bäst *fniss* Hon "berättade" allt om dem för mormor när vi kom hem igen.
Grattis Andreas till jobbet! Skönt med trygg anställning *vill också ha*
Alma Nova brukar också kissa ... på mätstickan ... Hur länge ska de egentligen behöva ligga där och dras ut? Och den där vågen ... inte kan hon sitta still på den nu *garv*
Regn idag igen, hallå, sommaren ...

2007-07-13 @ 11:32:28
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Annika

Haha! Jag som alltid sagt att nackdelen med att ha en pojke är alla dessa kiss-strålar som man får utstå.. men det kan även flickor lyckas med också alltså! Isac hade en period då han bajsade på mig varje gång man bytte på honom. Till och med när jag var på sjukhuset i gävle. Var bara att köpa ny tröja det :)

2007-07-13 @ 14:12:47
blogg eller hemsida: http://annikasdagar.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback