3/6.

ingen bebis i sikte......kom ut nu då!!!!!!! ok. det är ju en vecka kvar.....

katja & emilio har vart här på besök. det är skitvarmt ute och jag lider....nä...kanske inte...det är ju faktiskt härligt så länge jag får vara på min baksida i mina fulshorts & linne. kommer få stans snyggaste solbränna förmodar jag.

var med anna till gävle igår. planen var tatueringsprat men det blev lite shopping på hm å sen hem igen när han nu inte var på plats på sitt jobb. åh nu har
lush öppnat i gävle också. så bra nu när jag inte passerar sthlm central ett par gånger i veckan längre. älskar deras massagekakor och hårshampon..å allt annat också! jaja sen blev det hem och sova en timme för mig innan pojken kom hem. åkte till ljungvägen och fick lite mat innan det var dags att återvända hem för att se sverige-matchen (tack för tipset anna. vi fick in 9:an!). underhållande var den iaf!
 
snart kommer kärleken hem från jobbet. ska nog ta och trakassera nå stackars människor. kanske b&l om de är hemma...eller bara ta en prommis.

din kommentar
från: Sandra

Såg att Lush skulle öppna i gävle, love it! Angels on bare skin, underbar!

från: Helena

Är det bara jag som inte hört talas om Lush..? Antar att det är typ "Body Shop-prylar". Men vad är massagekakor..?

2007-06-05 @ 14:03:09

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback