datum.

tills jag orkat kolla om och isf hur man lägger till datum kan man klicka i kalendern till vänster på de datum med streck under. de är de dagar jag skrivit. fiffigt värre va! dock ingen tid....

din kommentar
från: Anna

nämen va knepigt att du inte har datum på din blogg... det har ju jag.. På varje inlägg står datumet längst ner juh..konstigt att det inte är så på alla!

från: Sandra

Det står datum men i samma färg som sidan så man måste markera texten under själva inlägget... hmm, var det bra förklarat? :-)

2007-06-02 @ 09:45:52
från: anki.

thank you Sandra =) bara jag som ändrat bakgrund till samma färg som det alltså!! ja men då vet alla hur de kan göra tills jag kommit mig för att ändra, toppen!!!

2007-06-02 @ 15:16:26
från: Annika

Superfiffigt! :) annars skulle du kunna skriva i inlägget "2 juni" eller nåt :p Jaja, jag vet att jag är klagig och kräsen med mina i-landsproblem. Tänk om barnen i afrika hade det lika hårt. Hm. Fin bloggdesign iallfall, måste jag säga! :)

2007-06-02 @ 19:23:33
från: Annika o Isen

Precis! Djupa dikter är faktiskt lite överskattade!

2007-06-03 @ 17:17:48

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback