fire walk with me.

haha. tokigt att pryda folks kylskåp. vad jag vet nu 3 stycken. å jag som verkligen ogillar den där bilden. känns i alla fall konstigt. jag som alltid haft folk på mitt kylskåp. ibland när jag tänker på ebba så känns det också tokigt. att hon är våran alldeles egna lilla plutt. och trots att en massa saker känns jobbiga på grund av henne så är hon det jag lever för. hon och andreas! kan tycka att saker blir så komplicerade och jag funderar om jag var redo men så kommer jag snabbt på att det är jag. det är det här man lever för!!

idag har vi haft det så mysigt. det har inte vart en enda person här. bara vi tre. ebba sov i vagnen på baksidan & andreas grillade & jag planterade om lite blommor & vi fick äta i solen i lugn och ro. sen har vi legat alla tre på madrassen och tittat på
"fire walk with me". har köpt twin peaks-boxarna också äntligen. ska vi se hur mycket jag vågar se...kommer väl drömma om bob redan i natt.

minnen till twin peaks med ante & virre. fast jag fegade ur på slutet. bodde ju faktiskt själv då!

håller på planera en liten bilsemester. så om någon har nå bra tips på saker som rör de östra delarna & lite inåt landet och ungefär ned till oskarshamn så är de välkomna!
gillas: slott & ruiner. andra sevärdheter där man kan ta med en liten bebisrackare.

din kommentar
från: Tina

Gräsö är väldigt vackert. Där var jag och Mattias i somras och hade det mysigt.

från: Sandra

Va fan kom inte mitt inlägg in, blir väl ev två nu då... Sa iaf att ni pryder kylskåpet i Boänge också :)

2007-06-28 @ 08:43:52
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Anna

Åh vilken mysig det dag det lät som =). Återkommer med
restips om jag kommer på några. Vi ska ju också neråt nånstans så måste väl börja fundera lite vi med vad vi ska hitta på..hehe!

2007-06-28 @ 10:59:11
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Jag tänkte oxå sätta upp er på kylskåpet, men du vet ju hur plottrigt det lätt blir hemma hos mig, så jag bestämde mig för att det inte ska få bli så, utan ni får hoppa in i fotoalbumet istället. Jag har ju noll koll på geografi & vet inte vart Oskarshamn ligger, men ni kan ju alltid åka till Gränna (& köpa polkagrisar i alla färger, former & smaker!) & se'n ta den lilla båten ut till Visingsö.

2007-06-29 @ 13:55:01
från: Sandra

Men vadåååå har jag missat er nu eller?! *suck*

2007-07-01 @ 16:35:07
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback