midsommar.

tänkte bara önska alla en trevlig midsommar!!!

vi ska åka till andreas pappa och fira där som förra året. blir nog lite skillnad för min del men det blir nog mysigt!
önskar egentligen lite mer tid så andreas & jag kunde fira vår treårsdag tillsammans med ebba på stället vi förlovade oss! det skulle vara min dröm....men är det fint väder någon dag här så kanske vi kan ta med henne dit ändå. det står ju faktiskt 25/6 i ringarna. skulle gärna firat i stugan också.....som när man var liten och åkte till ön med favoritfarfarn!! fint väder har vi fått idag iaf!!!

hur som helst: grattis till oss som varit tillsammans 3 år! älskar dig!!

vad ska ni göra för mysiga midsommaraktiviteter då?

din kommentar
från: Syrran

Grattis till er mina pärlor! Vi får fira er lite extra här idag. Ses snart!

2007-06-22 @ 13:30:29
från: Anna

Grattis till 3-årsdagen! Hoppas ni får en jättemysig midsommar =). Själv är jag nyss hemkommen efter att ha varit hos mamma och pappa och grillat med dem, jenny å anders plus jaakko å anna å ungarna, å hjalle såklart. Det var alldeles perfekt lagomt =). Nå mer ska jag inte göra, bara ta det lugnt hemma med Hjalle.
Puss å kram på er!!!

från: Sanna

Då får man allt gratulera! Tre år är lång tid :)
Vi har varit hos min mamma på dagen, där det var en massa trevligt firande. Sen på kvällen har vi varit och firat min faster som har fyllt 50 år. Har varit en väldigt trevlig midsommar för oss ;)
Kram

2007-06-22 @ 22:08:01
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: AnnaH

Grattis till de 3 åren! :)

2007-06-23 @ 08:59:58
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se
från: Helena

GRATTIS!! :) Vart förlovade ni er? Jag firade ju midsommar med er det året, men jag minns inte.... Det var ju innan ni kom till Linas föräldrar. Midsommar detta år firades i Jonas släktingars stuga i Årsunda. Jag åkte hem kl21. Packade in lite grejer i huset & se'n hem & fortsatte packandet till halvtvå på natten.

2007-06-24 @ 15:04:33

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback