solsken i regnet.

efter gårdagens mutter fortsatte tröttheten. kändes som att hon aldrig ville sova & när jag vaknade i morse trodde jag att jag sovit max 1 minut i natt. drömmer en massa knasiga grejer. vaknade igår natt av att jag gick i sömnen. stor omställning för mig de här tror jag....

men sen har dagen inneburit solsken (trots regnet ute). fick paketet från la redoute i postlådan i morse och den toppen jag hoppats kunna passa till midsommar var alldeles utmärkt. dessutom ett till linne som passade finfint. åkte till min mormor och visade upp knyttet och jag tror hon blev väldigt glad över att vi kom. ebba sov gott i gammelmormors famn jättelänge!!

drog oss vidare mot valbo och jag hittade ett par svarta 3/4-byxor (ja visst i gigantisk storlek men jag bryr mig icke för jag har nåt att ta på mig!) köpte presenter & skor till mig & andreas. strumpbyxor var det enda ebba fick men det räcker bra. kära nån jag HATAR barnkläder! de är alldeles för söta & det finns alldeles för mycket. tur att man kan behärska sig lite! (sandra inge mer tips om bra sidor på nätet för det är livsfarligt bokstavligt talat. lär ju inte ha pengar kvar att föda oss själva på til slut. hihi). detta stycke inser jag nu understryker karlars prat om att vi kvinnor mår bra så fort vi får köpa nåt märker jag....men så får de va då!!

nu är pappan och spelar fotboll och vi väntar på att mormorn ska komma hit och hälsa på. i morgon ska vi till bvc och väga & mäta prutten får se om allt är som det ska. sen ska hon få träffa sin farmor för första gången. tråkigt att hon bor så långt bort. å sen är det kalas för faster anso fyller år.

tack alla söta vänner för peppning!!!! skönt när man får lite såna där nedåtstunder.....

din kommentar
från: Sanna

Men va tusan, vi var ju också i valbo idag! Å så missade vi er :P

från: Anna

Åh så roligt det ska bli att se fotografiet i tidningen sen =). Å som sagt förstår jag att det måste va rätt jobbigt att va mamma också, det måste man få tycka mitt uppe i allt det underbara, inge konstigt med det =).
Va roligt att du hittat lite nya kläder!
Ni får gärna titta in när ni är i valbo nästa gång =) Puss på er!

2007-06-20 @ 21:40:05
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna

Ja nu får det fina vädret ta och stabilisera sig lite så man får komma och ta en promenix med Ebba och hennes mamma =)

2007-06-20 @ 21:43:20
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Sandra

:-D HeHe, okej då ... :-)
Trevlig midsommar på er!

2007-06-21 @ 09:19:41
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Sandra

Hehe... jag tänkte inte tuta utifall jag väckte Ebba men sen blev det nån konstig reflex ändå :-)
Om man har riktigt tråkigt när man kör bil så kan det vara skitkul att heja på typ alla man möter och sen se deras miner (om man hinner).. de flesta hejar i alla fall men man kan ju tänka sig vad dom får grubbla sen.. haha.. :-)

2007-06-21 @ 22:00:16
blogg eller hemsida: http://razzmatazz81.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback