upphittat.

fick avnjuta kaffe & glass iaf eftersom jag hittade madrassövergdraget och äntligen fick tvätta det. hade ramlat ner lite knasigt bredvid tvättmaskinen. jag hade letat bakom. hann till och med kika i frysen under mitt letande. ja jag vet...men i mitt förvirrade tillstånd så verkar jag kunna lyckas med det mesta....

blev så glad över att jag lyckats med det så jag fick lite energi till att inte gnälla på en massa saker. så jag tog mig i kragen (svårt när man har linne på sig) och städade bilen. dammsög den & torkade rent. bara utsidan kvar då. sen blev det till att sova 1,5 timme.

pratade med virre åsså kom mamma förbi med en glass! vilken lycka för ett glassmonster som mig!! så nu har jag fått prata bort nån timme med henne å...kanske borde äta nåt.

din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback