v.40.

idag är en dryg och besvärlig dag då man kan börja gråta över allt. tom över att råka gå in i andreas med foten så man blir galen över att tårna är stora och knöliga. har haft 3 gråtattacker hittills och kl är bara 14. haha. kära nån. emmy frågade om jag ville komma till kungsgårn å leka med dem i solen. men jag håller mig hemma....tungt och ryggen kan eventuellt gå av om jag gör nåt (känns som det ju!). gnäll gnäll gnäll!

andreas åke nyss till jobbet. åt ute på baksidan innan det. quornfilé. bulgur och en röra med wookgrösaker och turkisk yoghurt & lite kryddor. somrigt & gott!!!

var hem till l&b igår och hade tur att få grilla där för det skulle de göra precis. vill också ha hus och en sån där mysig uteplats!!

nu måste jag nog gå och snoka reda på ett madrassöverdrag jag har förlagt..både a & jag har letat.......hittar jag det får jag glass & kaffe som belöning! hittar jag det inte måste jag nog trösta mig med det ändå.....

grattis carola!!! blir nog ingen bebis på din födelsedag tyvärr......får hoppas på i morgon. isf får h*n ett bra personnummer: 070605!

din kommentar
från: Anna H

Skulle vara ett tufft personnummer. Jag känner en som har en son som är född 060606 :D Jag o danne blev tillsammans 040507, skulle varit kul om det var 040506 istället...

2007-06-04 @ 14:36:47
från: Annika o Isen

Ja det vore ett jättehäftigt persnr! Antar att du vill ha ut bebisen så fort som möjligt, annars kan du försöka knipa en månad så blir det 070707. Men som sagt, antar att du hellre vill ha ut h*n nu :O

2007-06-04 @ 15:53:26
från: Sandra

Jag håller absolut med om att det är en DRYG och BESVÄRLIG dag. En skitdag helt enkelt! (se blogg...)

från: Sandra

Alma Nova kom ju på 060504, det är ganska coolt. Själv blir man ju 28 på det magiska 070707 ;-)
Det är tungt sista tiden, men snart har du din skatt hos dig!

2007-06-04 @ 21:12:32
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Helena

Åh, sicken smarrig mat! :)

2007-06-05 @ 14:06:50

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback