varmt varmt varmt.

puh! jag som har svårt för värme....det här är ju helt olidligt fast samtidigt underbart också. men de här dagarna har jag mest känt mig formad som en amöba...blobbar omkring och duschar ett par gånger per dag för att bli en människa igen.

igår vart jag en glassmonster igen. andreas & jag var ner på stan och åt lunch på napoleon. köpte nya smaker till soda streamen. passion banana & lemon fresh + vår favorit pink grapefruit. somriga smaker! hann med en slush också innan han skulle jobba. cyklade hem för att nästan på en gång återvända till stan för glass på selmas med helena & sandra. åsså kom annika & isac.

har spenderat ett par timmar av den här dagen med mamma på hennes altan. cyklade dit och fick mat och fika och sällskap! så trevligt när hon är ledig och befinner sig på hemmaplan. inte ofta alls det.

nu blir det väl till att titta på fotboll och längta efter jordgubbar som jag är så sugen på! tanken att sätta sig i skinnsoffan i ett vardagsrum där temperaturen ligger på härliga 29 grader kanske inte känns så lockande....hoppas de skaffar markiser snart!

din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback