besökare.

jaha då börjar jobbarveckan då. nu när vanligt folk får helg. andreas åkte och jobbade för ett tag sen och jag ska i väg i morgon bitti. bara till att krypa ned då. annars har jag somnat i soffan vid 22-tiden och sovit nån timme medan a sett film eller spelat poker. sen har jag vaknat och vi har spelat kort innan sovdags. hur mysigt som helst!

igår var lina. katja och emilio hit. fikade å pratade å sånt. björn kom senare och vi köpte mat från högbobaren allihopa. trevligt trevligt. idag har anna och helena vart här och hälsat på. så roligt så! hann hämta tapeterna och köpa en ny toa innan också. såg ut att vara annorlunda färg på tapeterna nu än i butiken men vi kanske bara var förvirrade. blir nog bra det där! anso och daniel var hit en sväng och sen anita som kikade och lämnade tillbaka min resväska.
fick tokjobbig huvudvärk på em. föröskte få bort med alvedon och bad och allt möjligt. men ne......
resten av kroppen har nog också spårat ur...i går fick jag halsbränna för fösta gången i mitt 26-åriga liv. facinerande otäck känsla som ej behöver återkomma.
men för övrigt är det ändå tiptop!!

din kommentar
från: Sandra

Åh jag vill också komma och hälsa på! 6 veckor kvar i Londres sen du! :)

från: Danne

Riktigt nöjd att han är med,även om hans glansdagar är slut för längesen,men låten är rät bra!

2007-03-18 @ 10:38:03

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback