utmaning.

har fått en utmaning av sanna att skriva sex egenskaper som jag har som är underliga. sen skicka vidare den utmaningen till sex andra...så det får väl bli till mina övriga blogg.se-kompisar..ante..sandra..anna..patrik..danne..hum..nån mer som läser å...tina kanske?

1. jag hatar fötter om nuddar varandra. mina fötter får absolut inte nudda varandra och ingen annans får nudda mina. å ingen annans får...äh inga fötter får nudda andra fötter om de inte är insmorda eller blöta. för övrigt tycker jag inte fötter är så äckliga.

2. jag glömmer alltid alla filmer jag sett. det tar högst ett par timmar sen har jag inte en aning om vad jag sett. detta gäller även favoritfilmer jag sett massor med gånger..kan upptäcka nya saker hela tiden. är nog bara ice age jag har full koll på....hihi!

3. måste ha kontroll på allt och tänker och planerar så min hjärna snart är fördärvad. väldigt svårt att inte vara stressad.

4. väldigt nyfiken av mig. läser gärna bloggar och likande saker eller varför inte stå i fönstret och titta på folk som en pensionär. men det är inget elakt. inte för att döma andra eller för att kunna prata om dem. bara för att jag tycker sånt är intressant.

5. är väldigt känslig av mig och kan få tårar i ögonen av det mesta som berör mig.

6. reagerar väldigt mycket över hur folk stavar och skriver. dock inte för att jag skriver perfekt själv men ser jag något som är fel så hakar jag lätt upp mig på det.

din kommentar
från: Helena

Hihi... "om de inte är blöta eller insmorda" ;-)

2007-03-16 @ 13:12:24
från: Sandra

Ahopp, bara att anta utmaningen då! :)

från: Sanna

Det är lite kul att se hur folk tycker, tänker och känner ;)

2007-03-16 @ 17:45:52
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Anna

Har antagit din utmaning nu och det var ju rätt skoj då man kommer på de små underligheter man har som person...hihi!

Vi är nog alla lite smått konstiga tror jag =)

2007-03-19 @ 11:20:48
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback