vardagshändelser.

men solen då? kom tillbaka...inte nå jäkla snö.
ledig dag i dag. sen ska det jobbas 4 dagar. usch jag fasar för smärtan.
helgen gick iaf ganska bra. förutom att det var andra söndagen i rad nån snattade typ framför ögonen på mig. man ska inte tro så gott om folk. nästa gång kommer jag vara mer vaksam....jävla männskor!
har inte gjort mycket alls idag. försökt lära mig hur det funkar med försäkringskassan. suck!!
har fått en alldeles ny fungerande toa installerad på övervåningen. lyx att slippa springa i trappor på natten!!
å stackars älsklingen har tapetserat datarummet hela dagen. blir i alla fall hur fint som helst!!
ska bara köpas lite golv nu så.....å så kanske man ska ha möbler?!

nä men det är väl de som händer....ska hänga lite tvätt nu...

heja modo så klart. semi nu!!!

din kommentar
från: Sandra

Snö? Jo men här varnade de för snö också, fast det haglade bara. Normalt, var ju as vårigt förra veckan, kyligt som sjutton nu!

från: Helena

Håller med...hit med lite vår!!!

2007-03-20 @ 13:34:00
från: Danne

Ja nu jävlar håller jag åxå på modo. Hatar Hv71. Hejja hejja!

2007-03-20 @ 17:15:39
från: Anonym

Ja nu jävlar håller jag åxå på modo. Hatar Hv71. Hejja hejja!

2007-03-20 @ 17:16:09
från: Danne

Ja nu jävlar håller jag åxå på modo. Hatar Hv71. Hejja hejja!

2007-03-20 @ 17:16:40
från: Danne

Du...de blev nog nå fel där..cp dator..De räcker med en kommentar...sorry

2007-03-20 @ 17:18:13
från: anki.

haha tyckte det var trevligt med måååånga kommentarer!!! =)

2007-03-20 @ 20:42:23

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback