dagar.

uppdatering om vad som händer:
jag & ebba leker hela dagarna. annars är det en massa planering i huvudet. jag har väl typ julpyntat hela huset i huvudet...det kliar i fingrarna men jag kan ju inte göra så mycket så jag får packa mina kartonger i stället.

känns som att alla dagar är uppbokade med en massa småsaker hit och dit. å en massa att tänka på. bank å försäkringar å julshopping å ja.....är nog bra att det är jultider så allt känns roligt (fast jag kommer väl stressa ihjäl mig utan att jag märker det ändå)! längtar en massa tills uppesittarkväll & allt julfirande!!

emellan detta försöker jag hitta på lite annat att göra för att slippa tänka och för att ebba ska få skoj. sigridsgården är väl vårt andra hem (3 ggr i veckan typ). hälsade på virre igår å fick fika & snacka en massa skit!! i morgon är det massage och på fredag fika med mammagruppen. sen är det äntligen helg så vi hinner träffa den där vi bor ihop med!! å så måste vi ju gå på julskyltning så klart..hoppas på ännu mer snö!!

å julkorten har jag gjort klart ikväll!!

din kommentar
från: Tina

Oj det låter verkligen som att du har fullt upp hela dagarna. Men det betyder ju också att dagarna går fortare och att ni snart får flytta in i huset.. :-)

från: Helena

Det SKA tydligen bli snö här i dagarna. Själv håller jag på & fryser ihjäl i kylan! *brrrrr*

2007-11-28 @ 23:30:30
från: mamma

Stopp, stopp du stressar mig, jag hinner ingenting, ska försöka fixa lite advent först. Snön är på väg, längtade faktiskt lite till jul i morse, Gysinge var så vackert med den vita snön

2007-11-29 @ 08:29:19
från: Sandra

Visst är det mysigt med allt julförberedande! Köpte julgardiner igår och satt upp, så fint så! Snart december yeey. Laddat med glögg och pepparkakor, adventsljusstaken i högsta hugg på söndag! Har ni bestämt när ni flyttar in? Säg till om ni vill ha sällis på julskyltningen!

2007-11-29 @ 08:51:07
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Sandra

Åh vad härligt! Hör av er om ni vill ha flytthjälp!!

2007-11-29 @ 11:19:14
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Anna

Härligt med julplanering, jag har gjort jul här hemma jag och bara går å myser varje kväll å längtar!! Imorgon ska jag baka pepparkakor, så sen får du gärna komma hit nån dag å mumsa pepparkakor och julmust med mig =).

2007-11-29 @ 21:02:57
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna

Hihi, självklart kan du få slippa julmusten =). Du kan få glögg om du hellre gillar det. Annars finns ju alltid kaffe å saft =).

2007-12-02 @ 09:48:28
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback