vardagsliv.

ibland kan jag inte riktigt förstå vart dagar. veckor. månader tar vägen. på fredag blir ebba 5 månader. att vara hemma & vara föräldraledig är inget tråkigt & ensamt. det blir ju förstås vad man gör det till. men för min del tycker jag att livet leker för tillfället. visst är det väl ett snitt på 4 timmars sömn per natt. men det är väl mest för att det där rackarns nappen åker ut och det blir gnäll. inte för att hon är vaken eller strular på nåt vis. 5-månadersspruta igår. gick ju självklart toppen....även för mig eftersom jag tittade bort!

eftersom a jobbar natt är det bra att hålla sig borta från hemmet på förmiddagarna å idag spöregnade det. så vi tog bilen till valbo och traskade runt i lugn och ro. inte en massa hysteriska människor som ville trängas iaf. fick till och med en lunch med virre! skulle köpa en jacka i gävle förra veckan men det fanns inte storlek och jag orkade inte med att kolla i valbo men tänkte att jag skulle kika idag...och tur för mig för de hade sänkt den 300 kr så det blev ju enkelt!! annars är jag i stort behov av kläder...men jag hittar ju ingenting...eller så är jag för snål. jaja får gå i mina trasor så länge....kryper ju mest runt på golvet ändå så!


din kommentar
från: Sandra

Vad härligt att du trivs och mår bra! Vill du fylla ut mer tid kan vi väl ta en fika nån dag! :)

från: Helena

Å jag läste såklart "rackarns pappan åker ut" Haha! Fick nå'n tokig bild av hur du kastade ut Andreas ur sovrummet för att han snarkade eller nå't & att det blev gnäll pga det ;)

2007-11-07 @ 13:22:37
från: sanna

Vi kan väl gå på Aldos tillsammans nån dag?
Snart får vi julpyssla ihop ;)
Kram

2007-11-08 @ 21:00:12

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback