chokladbollens & kanelbullens dag.

japp det var det idag när min kära vän anna kom och hälsade på oss. skojs att få besök hade tänkt baka en paj men hade inget att fylla den med. men lyxigt nog hade anna med sig både bullar & chokladbollar!! självklart var det bästa att få sällis förstås..tack för idag..ebba hade också skojs....



ebba har äntligen fått sina nya dregglisar nu. 5 stycken jättefina som vi köpt från pippilotta. har handlat där tre gånger nu och blivit jättenöjd med både saker & snabb leverans. och priser för den delen. idag har vi använt 6 stycken och då har ändå sovit ganska mycket.....åhh..allt är blött!!



vi har vart på en liten familjepromenad på em. så härligt väder...ikväll är det idol! och äntligen helg & ledig vecka.

din kommentar
från: Anna

Haha, snygg dubbelhaka jag hade på bilden! Men Ebba va ju söt förstås =)
Tack så hemskt mycket för det underbara sällskapet ni gav mig, blir så glad när jag är med er!!
Hoppas ni får en fortsatt bra helg =)

från: Sandra

Hehe... ja, jag märkte det jag oxå! Verkligen inte nåt ord man brukar använda.. knepigt! :-)

2007-10-06 @ 11:44:52
blogg eller hemsida: http://razzmatazz81.blogg.se
från: sanna

Blir det sigridsgården för er imorgon?

2007-10-07 @ 19:14:17
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback