fullt upp.

det är så dumt att inte gå och lägga sig när bebisen sover gott. nä då kan man sitta vaken halva natten och pyssla med en massa saker. men det är rätt kul att ha lite egentid då. var skapligt trött i morse när vi skulle till sigridsgården. som tur var sov ebba en timme så jag kunde äta frukost. läsa tidning. prata med lite vuxna & bebisar i lugn & ro! efter det hem en sväng och sen i väg på mammagrupp och prata bort ett par timmar.

sen jag uppdaterade senast har det vart helg och babysim. fick vara ensam i bassängen med ebba. gick ju bra det å även om hon mest hade ögonen på pappa som var på sidan. fick göra en övning för att träna föräldrarna också...springa runt och det var skitjobbigt. fläsket dallrade & jag blev flåsig. toppen! haha!

i lördags levererade vi lite grejer till virre. drack lite kaffe där sen fortsatte vi ner på stan & till mix för macka & cola & en massa prat! när jag kom hem kom/var halva släkten där. lite fika & prata & en trött bebis. sen var det dags att göra sig i ordning för 30-årsfest. andreas skulle jobba eg så ebba skulle med men han var sjuk så hon fick stanna hemma & jag åkte själv en stund. hämtade upp lina på vägen och åkte till stensätra. fick massa god mat & lite tjejsnack. åkte hem rätt tidigt & hämtade upp en pizza åt sjuklingen på vägen....såg klart "the bourne ultimatum" & "hot fuzz".

roligt att ha en massa saker att göra men man blir slut å!


din kommentar
från: Helena

Jag har faktiskt kommit på den briljanta idén att gå & lägga mig NU!! Framsteg minsann! :) Å då har jag dessutom sovmorgon imorgon! Börjar inte förrän 8:15 :)

2007-10-15 @ 22:46:48

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback