hostigt.

det jävligaste med hösten är att man blir sjuker. jämt jämt. sen halsontet har det självklart vidareutvecklats till en vanlig förkylning med snor & hosta & som alltid att jag tappar rösten. det värsta den här hösten är att stackars ebba också smittats. idag har hon haft feber...inge skoj när en sån liten är hängig! tänkte gå till sigridsgården i morgon men vi får nog stanna hemma och samla energi för att ta oss i väg till bvc iaf...

så inge promenerande idag. däremot en påhälsning av virre. mycket skoj & en mycket lycklig dag!!

igår kom a-k på besök...har inte pratat med henne på..säkert 1,5 år!!! blev lite kaffe & en pratstund iaf.

när vi var på barncafé i måndags tyckte erika att det var roligt att plocka fram bilder från konfirmationsläger. jo vars ganska snygg man var. dock rätt mysiga känslor när jag tänker tillbaka och kommer ihåg mig själv i 15-årsåldern. dessutom fick sanna & jag se de brev vi skrivit. rätt taskig fantasi man hade då!!

nä. med den dåliga sömn vi haft de senaste nätterna är det väl bäst att jag kryper ner nu....ebba vaknar typ en gång i halvtimman.....det bra är iaf att jag inte är särskilt mörkrädd!


din kommentar
från: Helena

Åhå, har du kommit över mörkerrädslan...? Toppen ju! :)

2007-10-02 @ 22:53:57
från: anki.

haha...ja den här nattveckan iaf...det varierar det där, suck =)

2007-10-02 @ 22:57:59
från: Tina

Usch vad jobbigt när Lillan blivit sjukling å... Krya på er!!

från: sanna

vilken fin bild du har satt in på dig själv ;)

2007-10-03 @ 13:19:28
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: Anette

Krya på er kramar från oss i Åmot

2007-10-03 @ 14:10:53
från: Anna

Hoppas ni kryar på er därhemma så ni slipper vara sjuker länge till! Jag tittar hem sen när ni frisknat till och känner er piggare =). Många pussar å kramar från mig!

2007-10-03 @ 21:34:01
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback