snö snö snö.

då har ebba fått sett sin första snö någonsin! å jag har hu tvingats se eländet jag också....tur att ebba fått ett gosigt fårskinn av mormor & morfar!

din kommentar
från: Anna

Jadu, sitter här hemma å väntar på snön jag med å nu när jag tittar ut ser jag ju att det faktiskt snöar litegrann...

från: Helena

Jag tillhör oxå den skaran som inte skuttar av glädje när det snöar.... Men kidsen är glada! :)

2007-10-11 @ 13:46:21
från: sanna

här går det undan. mikael hade pratat med några om gåstolen som redan har varit hit och köpt den. så tyvärr så finns den inte kvar :(

2007-10-11 @ 14:49:41
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: Pia

Stackare! Har snön redan börjat falla uppe hos er =/ Här regnar det visserligen, men jag föredrar nog det..isch..

2007-10-11 @ 17:47:53
från: Sandra

Eländet - pöh!! Själv blev jag överlycklig i går när snön kom (synd att den var borta när den nådde marken dock).

2007-10-12 @ 12:53:18
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback