fortsättning på velour-temat.

ja...med syftning till kommentaren i förra inlägget......fast detta i en mycket sötare variant!!


ganska nöjda tjejer som fått julklappar hos dagmamman.

din kommentar
från: Anna H

Vi har oxå sånna tomtar :)

från: Helena

Min mormor & morfar hade oxå så'nna tomtar :)

2007-09-04 @ 13:39:40
från: anki.

Dagmamman var min farmor & tomtarna finns i nästan hela vår släkt också =)

2007-09-04 @ 14:05:08
från: Sandra

Men kolla vilka snyggigar! Nästan exakt sån där overall har ju faktiskt Alma Nova haft också *fniss*
Jag har den vanliga "stör ej jag är superkoncentrerad" minen ser jag ;-)
Det var den bästa dagmamman. Som jag önskar att jag kunde ge nåt sånt åt Alma Nova också!

2007-09-04 @ 18:04:56
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: ante

jag kan sätta 103kr på att min mormor och morfar oxå har sånna tomtar =) haha! var väl hippt att ha sånna =)

2007-09-05 @ 21:27:00
blogg eller hemsida: http://[email protected]

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback