10 månader.

har inte så mycket att skriva om. det enda jag tänker på är jobb. funderar konstant på jobb. söker alla möjliga. stressande är det. var och jobbade igår och i morrn ska jag dit igen. trivs inte. ångest när jag ska i väg. om det beror på osäkerhet vet jag inte. känns som jag inte kan ge det jag bör....fan. kan man inte bara få önska sig ett jobb man vet passar för en själv??!! varför är det så ovisst där jag är nu...trodde det var lugnt för sommarn men så är inte fallet. hade jag fattat att de var så här rörigt hade jag inte tackat nej till sommarjobb eller låtit bli att söka vissa. usch vad det här knäcker mitt psyke... 

lilla fröken börjar bli stor. 10 månader idag. kära nån...kan inte förstå att det snart gått ett år!!! full fart hela tiden! älskar allt hon ger mig....bara jag tänker på henne blir jag så obeskrivligt glad!!


din kommentar
från: Anna H

Håller med om att det här med jobb e jättejobbigt. Man tänker på det heeela tiden. Man börjar ju undra om man ska "byta" bransch...

från: Anna

Men hörrö! Jag gav ju dig schema på hur jag jobbar, snackade ju med chefen om att du ville komma å börja provjobba hos oss, hur blidde det med det då :)

Grattis till din älskade lilla sötnos också :)

2008-04-09 @ 21:59:14
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna

Å du, han som är min elev har fått sommarjobb hos oss så det finns ju kanske fortfarande möjligheter till det om du vill ;). Men om det är så att du inte känner dig intresserad eller att det passar dig ska jag såklart inte tjata massor på dig :)

2008-04-09 @ 22:01:31
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna

Jasså ska hon jobba hos oss? Nämen ju snabbare du är desto större är ju chansen att du får jobba även under sommaren kan jag tänka mig eftersom min elev frågade Göran om sommarjobb å han fick ju. Får man bara ett okej från Göran är det bara att ringa resursen och berätta att man vill jobba :) Jag kan ju höra med Göran imorgon om du vill?

2008-04-09 @ 22:18:08
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

GRATTIS till lilla Ebba! :) Har du provjobbat på fler jobb..? Hoppas allt löser sig till det bästa. Jag vet hur stressande det kan vara det där med jobb. Mina första 10dagar ledigt, då jag levde i ovisshet, var fruktansvärda & jag klättrade nästan på väggarna, just för att jag inte visste hur det skulle bli. Men se'n har det ju bara rullat på. Å det kommer det göra för dig oxå! :)

2008-04-09 @ 23:12:22

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback