en annan del av sandviken.

i vårt område känner jag inte särskilt många. har en bra vän att umgås med & min moster bor här. men annars är det rätt dött....det är förstås nära till de flesta jag umgås med ändå men det är kul att ha nån nära att bara slinka över till en stund & prata lite....

men jag gnäller inte för jag trivs alldeles utmärkt här!!

idag fick dock den här delen av stan en helt annan mening och jag är jättelycklig!!! glad för vår skull men framför allt för er!!!


din kommentar
från: Faster Anso

Ja jag tycker området verkar supermysigt jag! Bra att grilla i :-)

2008-04-03 @ 07:29:58
från: D

Sen är det barnvänligt i den lite "finare delen av stan":)Ha det bra.

2008-04-03 @ 07:47:34
från: Tina

Om du vill nåndag kan du alltid komma förbi här och hälsa på. :-) Är ju nära och bra. Och så ska ju våra barn faktiskt kanske gå i samma klass såsmåningom ju. :-)

från: Anna

Det där känner jag igen mig i, saknar också nån här i
mitt valbo att slinka över till.. Får väl sätta in en kompis-kontaktannons eller nåt :)

2008-04-03 @ 10:21:48
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Så ni ska få goda grannar..? :) Jag kan oxå sakna nå'n på "slinka in"-avstånd, även om det är relativt nära till de flesta.

2008-04-03 @ 12:52:27

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback