paketöverraskning.

de senaste dagarna har jag mest njutit av solen. måste samla på mig energin den ger för för övrigt känns inte allt som att det är på topp.....det här med jobb är påfrestande...

pallrade oss i väg till sigridsgården i morse så jag fick mig en promenad även idag. efter det gick maria & jag ner på stan och åt glass. satt i krysset med småbrudarna sovandes och snackade skit. å helt plötsligt dyker det upp någon som vill ge oss varsin present....båda blev jätterörda och alldeles stumma. vi hade ju eg inte gjort något....söta människa. en stor del av varför vi går på öppna där vi gör....(jag tänker inte tala om mer för jag vet en till som ska få paket som läser...som är värd paketet mer än vi).

så vi satt och öppnade paket mitt i krysset! överraskningar är ju trots allt nåt av det bästa....promenixade till maria där a hämtade upp ebbot & mig. sen har vi vart ute i trägårn!

din kommentar
från: Helena

Åhhh, vad härligt med överraskningar!! Jag älskar så'nt! Men naturligtvis är jag VÄLDIGT nyfiken på vad som var i paketet!!!! Du måste avslöja vad det var - och vem som lekte tomte såhär på vårkvisten :)

2008-04-23 @ 22:15:54

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback