dags.

jaaa....julkorten blev bra!! och de blev klar i tid!! alltid är det nåt frågetecken...om man ska skicka till eller inte. är ju inte så svårt eg. en sak att bocka av på jullistan iaf...

imorrn ska jag till jobbet och ta tjuren vid hornen och hoppas jag lösa det här på ett fint sätt. har fått bekräftat från säkra källor idag inom arbetsförmedlingsfolk att det är ett ökänt ställe. skönt att veta att man inte är knäpp!

egentligen har jag alldeles för mycket pysselplaner på g för att hinna jobba..önskar man fick pyssla hela dagarna. gu va roligt det är!! fast det är rätt skoj att ha ett jobba att gå till. har nåt liknande på g. å så ringde de från proffice idag. inte för att det var nån intervju..än...men de ser mig iaf! det är inte helt omöjligt!! dags att gå att lägga sig då...nä just ja..det är ju boston tea party...

din kommentar
från: Helena

Åhå, det rör på sig! Lycka till med allt! :)

2008-12-08 @ 22:38:55
från: Anna

Jag älskar å pyssla jag med, ska börja med våra julkort i veckan. kram

från: Faster Anso

Tack för idag! Vi hade jätteroligt allihopa. Hoppas att det blir snart igen. Hör av mig imon när vi ska ut och gå om nån av er vill med.

2008-12-09 @ 19:53:31
från: Anonym

Nämen tack så mkt för namnsdagsgratulationen :)



JAAA visst är det sååå roligt att pyssla! Jag önskar jag fick ha ett "vanligt" jobb på halvtid och pyssla resterande 50%...hihi!



Jadu, nu jobbar jag kväll onsdag och torsdag, slutar tidigt fredag å ledig helgen. Nästa vecka jobbar jag mån-fre. Vi kanske skulle kunna boka in nån dag å ha lite "inför jul-mys" som vi brukar :)



kramen!

2008-12-09 @ 21:27:12

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback