finfint.

arbetssökande en dag hann jag vara innan det blev dags för en intervju! yey! jag är MYCKET glad för denna intervju..verkar vara en kul jobb (får väl se mer om det imorrn) samt att det var runt 600 sökande! bara det är att tag sig långt...*skuttar små glädjehopp*

din kommentar
från: Anna/Levindas Värld

Men va roligt!!! Så nyfiken jag blir på vad det är för jobb :)



Måste ju va nåt de tycker passar dig eftersom de valt ut dig bland 600 så känn dig stolt gumman!



Ska hålla tummarna för dig ja :)



Jamen fredag låter bra, jag kan komma till dig ja. Låter runt 15-16-tiden bra?



Kramis!

från: Anette

Nu blev jag också glad ! Håller tummarna för dig i morgon.



Kramar i massor

2008-12-10 @ 13:38:50
från: Helena

...& grattis till DIG! :)

2008-12-10 @ 16:34:32
från: Anna

Va kul! Hoppas dte går bra.Vad e d för jobb? Kram

2008-12-10 @ 18:15:09
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Micke

Så du gick ifrån jobbet...bra gjort då det känns rätt. Det roliga är att jag hamnade på 17.00-bussen och hade en bok redo...men ingen Anki :)



Får väl åka lokalbuss istället då. Du kanske dyker upp där :)



// Micke

2008-12-10 @ 23:18:39
från: Sanna

Nu håller jag tummarna för dig! Hoppas du får det här jobhbet istället =)

Kram

2008-12-11 @ 13:41:32
från: Sandra

Vad kul, håller tummarna! Skulle väl vara den bästa julklappen, om intervjun är innan jul vill säga :) Nyfiken så du får rapportera sen!

2008-12-12 @ 09:29:33
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: angelica

Lycka till!! :D

Ja, tröst-album är det bästa man kan ha!!

Och precis som för dig så funkar mitt som sömnpiller också! :)

Nyfiken va? Kan berätta, vi är ett gäng som går ut och dansar på heartbreak typ en gång i månaden. Det här gänget är sååå galna så det finns inte. Det är så roligt och vi bara dansar. Har aldrig haft så kul som när jag går ut med dom! Du borde följa med nån gång! :)

2008-12-12 @ 10:17:12
blogg eller hemsida: http://mittlivsomokand.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback