sjuuuk.

åh va drygt det är att va sjuk! haft feber & ont i halsen fler dagar. å så allt annat som hör till förkylning. ebba lika hon å. men bättre nu än nästa vecka!!
ebba har vart feberfri några dagar iaf så vi var till bvc på 18-mån kontroll och hon fick spruta. viktkurvan följde hon fint. 12 kg. men längdkurvan går liksom nästan rakt upp....88,8 cm. undrar om hon ska bli lite längre än mig kanske....

nä nu ska jag se till att bli frisk så jag hinner ordna lite saker innan det blir jul. typ julklappar.....skulle hunnit med att träffa lite folk i veckan å. men så blev det inte så klart.....

din kommentar
från: Helena

Alice ska bli 1.74 tror jag det var, enligt längdkurvan.

Krya på dig, så vi kan ses snart vi oxå! Om inte före, så efter jul..?

2008-12-18 @ 00:06:02
från: Faster Anso

Toksjuk här oxå, jag iaf. Hoppas att de andra klarar sig annars blir det lagom till jul. Orkar inte ta hand om grabbarna själv pga feberjävlen så D får vara hemma idag. Helt deckad! Förhoppningsvis är det nåt kort skit som går över snart. Krya på er!

2008-12-18 @ 09:22:39
från: angelica

Jag tar då inte åt mig. Men Jimmy gör. haha. Damen i fråga kommer nog få en polisanmälning.

Drick mycket vatten och vila! Jag är sjuk jag med, men nog fan ska jag jobba, såå hälsosamt! ;)

från: Anette

Krya på dig så du orkar med ligan på julafton.



Kram

2008-12-18 @ 13:43:24

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback