storjul.

det kommer bli en härlig jul! en sån där man hade när man var liten & en sån där man önskar sina barn. jag hoppas det kommer bli en tradition man kan längta efter....iaf för ebba. adam & isaks skull!! vi har bjudit hit folk och alla har tackat ja. vi blir mååånga....ok. det är väl tjocka släkten från andreas sida men min mamma och pappa kommer också!! alla samlade!! dock har vi leasat ut lite matlagning....blir lite knytkalas. handlar om tidsbrist och pengabrist....men sånt är ju inte det viktigaste.....det är ju att få vara tillsammans!!

din kommentar
från: angelica

Jag är sååå avundsjuk!!! Sån jag vill ha jag med! Vi blir bara 4.. Jag, Jimmy, hans mamma och hennes man, och Charlie förstås.. Trist.. Men får göra det bästa av det. Jag får ha julen här hemma iaf :)

Ja, jag fattar inte hur hon orkar bete sig sådär.

Jo, hade jag inte haft Ingela hade jag sagt upp mig sist det här hände.. Nej jag får väl kämpa, iaf till 7 Januari.. :P

Kramar

från: Helena

ÅÅåh, vad härligt! Jag önskar att vi oxå kunde ha det så! Särskilt nu... Men det blir för mkt med skilda föräldrar, alla gamlingar & respektives barn med partners osv. Men ev har vi hittat en plan så vi ska kunna vara hos alla på julafton iaf. Fast på tre olika ställen... Lite stressigt, menmen... Förra året firade vi jul hos mamma på juldagen, men det går hon inte med på i år. Se'n tycker jag synd om Micke om det inte firas nå't för hans del på kvällen.

2008-12-07 @ 23:57:13
från: Faster Anso

Vi håller med, det ska bli jättemysigt att träffas allihopa! Det har ni gjort bra som får alla samlade! Vi vill nästan komma över redan nu och börja fira vi :-) många kramar faster å Adam vid datorn å Isak som ligger å långdrar sig

2008-12-08 @ 09:31:09
från: Anna/Levindas Värld

Åh va mysigt det låter att få vara samlade allihopa på ett och samma ställe :)



Låter som att ni kommer få en kanonjul, den bästa man kan tänka sig, va roligt både för er vuxna men särskilt kanske för barnen.



Nån dag som passar träff?



kramis!

2008-12-08 @ 17:36:34
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback