anna skippers mardröm.

jo det är väl förmodligen jag. har blivit väldigt duktig med godis....i veckorna låter jag bli det...nästan helt. på helgerna har det blitt nåt förstås. å på lördag sägs det vara melodifestival...så måste man ju flotta!

idag är det torsdag igen och på nåt konstigt vis brukar vi alltid lyckas flotta till det just när det är du är vad du äter-dags. idag är det singelkväll å då ser lat-kvällsmaten ut så här:

lite som nyss-flyttat-hemifrån-mat. tur att det inte särskilt ofta ser ut så här...

din kommentar
från: Helena

Oj, det såg exklusivt ut! ;) Vad är det där på sidan..? Bea? Ser ut som en bytta smör! Men det hoppas jag verkligen att det inte är! ;)

2008-02-07 @ 20:30:05
från: anki.

hahaha...nä det måste jag ju säga att det är INTE smör!! det är turkisk yoghurt med ostkrydda =)

2008-02-07 @ 20:38:04
från: Anna

Åh, man måste få flotta ibland :). Va kul att få en till husvisningskompis, tackar för det!! Jadu mig passar loppis när som. I helgen om du vill, är väl mest loppisar öppna på helger. Så i helgen eller nån annan helg kanske?

från: Helena

Aha, men det lät ju faktiskt lite gott :) Du får bjuda mig på mat nå'n dag ;)

2008-02-07 @ 22:12:49
från: Annika

Känner till det därmed. Upptäckte mig alltid sitta med en pizza alternativt/ påse chips till "tjockholmen" samtidigt som jag gnällde "hur lyckas man hamna i en sån där situation?". Jag bytte sedan flott-dag! Måndagen kan inte jag, men på onsdag hänger vi på! :) Det kan jag spika! Skoj :)

2008-02-07 @ 23:09:07
blogg eller hemsida: http://annikasdagar.blogg.se
från: Sandra

Duktig med godiset! Och flottmat lär man ju unna sig då och då såklart!

Har du tid och lust att ses nåt snart? Typ nån dag nästa vecka?

2008-02-08 @ 08:31:49
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Helena

Appropå loppis-snacket, så finns det en så'n mardrömsbutik typ bakom bion. Det är prylar från golv till tak, staplade uppepå varandra & med smala smala gångar att gå på. Lycka till att få in en barnvagn där! ;) Däremot har de ju säkert det mesta - beroende på vad du är ute efter. Vi letade efter en bänk till hallen, men det var så mkt där att jag bara ville ut därifrån.

2008-02-08 @ 12:19:21

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback