ego girl del 2.

image205


hoppas ni har en fantastisk alla hjärtans dag vad ni än gör!! toppenfint väder är det i alla fall!

happy birthday to me......efter att ha suttit inne sen i måndags pga magsjuka har jag längtat efter denna dag så mor & far och a&d skulle komma. och det äntligen är min dag. jag kan aldrig ta att någon ska svassa runt för mig och göra saker jag klarar själv. men på födelsedagen känner jag att jag är värd det. jag FÅR ta emot hjälp. jag tillåter folk att tycka om mig.

men inte den här dagen för a ligger däckad i magsjukan så huset är fortsatt satt i karantän........åhh ensamhet. ebba & jag ska iaf ut på en promenad i solen det kan ingen hindra oss ifrån! dock en dag som alla andra....

din kommentar
från: Anpe

Ville bara säga GRATTIS till dig. Det är lite synd om dig idag men som du skrev - SOLEN lyser i alla fall. Kramisar i massor till er. PS hälsa "sjuklingen" /AP

2008-02-14 @ 11:01:20
från: Helena

Åh, sicken besvikelse! Men grattis iaf! Om Andreas fortfarande är sjuk imorgon & ni behöver ut & lufta er, så är du & Ebba välkommen hem till mig på lite fika. Jag slutar kl13 :) har varit sugen på att baka en toscakaka några da'r... Å får man besök, så har man ju en anledning till att baka :)

2008-02-14 @ 13:40:08
från: Linda

Grattis på födelsedagen!! Kram

2008-02-14 @ 16:43:16
från: Zila

happy birthday till dig gumman, idag skulle ha varit en alldelles vanlig dag om det inte vore för din födelsedag, inge hjärtetrams heller...:) Hoppas du mår bättre snart, du får väl skjuta upp firandet tills dess så kan du bli ompysslad senare juh. Kram kram

från: Sandra

Grattis på födelsedagen! Men vilken otur du har!!! Taskigt av A att bli sjuk just nu.. men jag hoppas du låter honom betala för det sen.. hihi ;-)

Kram!

2008-02-14 @ 17:56:14
blogg eller hemsida: http://razzmatazz81.blogg.se
från: Sandra och Alma Nova

Hurra Hurra Hurra för Anki ida!

2008-02-14 @ 18:45:06
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback