jag dammsuger väl då

idag blev inte en enda plan som den skulle. åh va sånt är tråkigt. "vi kan ses i morgon i stället" är ändå inte samma sak när man sett fram emot något. önskar mig bara en bil så jag kunde komma nån vart såna här dagar! jag vet att det finns ben & bussar...men.....

din kommentar
från: Emelie

Vilka söta katter! =)

från: Sanna

Det kan vara skönt att dammsuga ibland å ;)
Har ni tid att träffas nån dag?

2008-02-07 @ 19:19:46
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: Anna

Haha, ja kanske det! Det sägs ju att inget blir bättre av att vara negativ så jag får väl tänka positivt :) Nu får jag bara hoppas på att bilen går utan bekymmer ett bra tag framöver! Och för den delen håller jag med om att det verkligen är trist när man sett fram emot nåt skoj, åsså bryts planerna... Trist! Men hoppas du får igen det roliga en annan dag :)

Ska vi ta en loppisvända nån dag då kanske?

Kramelikram!

2008-02-07 @ 19:49:29
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna

Har nog kommit på orsaken till min väldiga positiva anda: skulle motorn ha havererat totalt skulle det istället för 7000:- gått på tiotusentals kronor sa han. Tror det kan vara anledningen till all glädje faktiskt...hehe!!

2008-02-07 @ 19:53:41
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Annika

Jag känner igen mig! blä, sånt är trist! Går du fortf till sigridsgården ibland. Jag är sugen på att gå dit igen snart nu när föräldraledigheten börjar rinna ut. Ska du dit nångång nästa vecka, kanske?

2008-02-07 @ 20:18:47
från: Helena

Ja, tråkigt att det inte bidde nå't idag... Jag bokade en fika på sta'n med Jonas istället, för att göra NÅ'NTING iaf.

2008-02-07 @ 20:32:54

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback