segrustat.

rust tar tid.....låååång tid. tapeterna segar.....a kämpar på! man önskar att det ska gå i ett nafs men det är mycket som ska göras. e kommer att vara sååå less på sin mor..eller hon är det redan. inte har hon träffat nå kompisar i veckan heller. dumt!

jag har träffat en jättegullig granne idag. eller två eg. har börjat misstänka snobbar i området men dessa ändrade min syn lite! bra bra!

din kommentar
från: Linda

Ja man blir lite less ibland över hur seeegt det går.. Vi har bott i huset 2½ år & tomten ser ut som en soptipp med allt bråte nu när vi rustar badrummet. Aldrig med rustobjekt! Nästa gång OM man flyttar till ett annat hus blir det att flytta till ett nybyggt hus..

Superless på situationen som den är nu..

2008-02-28 @ 20:40:42
från: sanna

Va spännande med nya tapeter! Måste komma och kolla sen när ni är klara =)
Kram

från: Helena

Ja, tänk att det ser så lätt ut & verkar gå så fort för Martin Timell! Önskar mig han när jag fyller år *tips* ;) Härligt med lite trevliga grannar! :)

2008-02-29 @ 12:27:30
från: Tina

Tänkte höra med dig om ni ställt er i kö för dagisplats åt Ebba??

2008-02-29 @ 13:09:54
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback