till mig.

image206
är jag värd allt detta?!! + en hennespresnumeration. världens bästaste älskling! jag som t.o.m. glömt bort att önska mig från björk & berries å så kom han ihåg..söt! massor med tjejigt lyx som jag inte unnar mig nå mer....gissa om jag kommer vara mjuk & lukta gott!

din kommentar
från: angelica

Härligt med en kille som tänker själv ;) haha

Grattis så jättemycket, hade tänkt skicka ett grattis sms till dig men insåg att jag inte hade ditt nummer! Så jag får gratta dig här! :D

från: Helena

Jag som inte är så mkt för skönhetsprodukter & så'nt gillar faktiskt oxå Björk & Berries :) Köpte duschcremen av samma doft som du fick produkter av & fick ju Body Splash Jasmine/Hjortron av jobbet i julklapp. Se'n fist det en fast tvål med doft av smultron som jag skulle kunna äta upp! :) Å det är väl väldigt passande för dig med BJÖRK & Berries (Andreas får väl symbolisera bären där! ;) )

2008-02-14 @ 21:33:49
från: Annika

Stooort grattis på födelsedagen!
Hoppas du fick en toppendag /A o I

2008-02-14 @ 22:27:03
blogg eller hemsida: http://annikasdagar.blogg.se
från: Anna

Men det var ju gulligt att han lagt det på minnet *ler*. Hoppas du haft en bra dag , stort grattis!

Vi ses vännen, kram!

2008-02-14 @ 23:16:10
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Såg du i AB att ditt bodybutter skulle vara med i nå'n...hmmm...tävling...?

2008-02-20 @ 22:09:53

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback