töväder.

det rasar snö från taket. dundrar i hela vardagsrummet & jag och katterna är lika rädda. kan inte sånt hända när det är ljust ute & jag inte är ensam hemma? å varför har jag inte ätit någon kvällsmat?



bara några bilder på min lilla ängel...........så tråkigt när hon sover trots att det är skönt. sista 10 minutrarna på hennes vakna dygn är så sjukt mysiga när hon sitter i knä på mig och äter välling och bara myser. finns absolut inget bättre!

din kommentar
från: Helena

Vad roligt att se att alla små är så förtjusta i div köksredskap & burkar ;) Samma för alla tror jag ;)

2008-02-07 @ 10:50:32
från: Anna

Sötnos!!! Hon gör sig verkligen bra på bild, den lilla linslottan där :)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback