7 månader.

och världens goaste såklart!!



hoppas att det är en tand eller två på g. för nu är det gnissligt. stackarn gråter när hon äter. men annars är hon lika glad som vanligt!


din kommentar
från: Anna

Grattis grattis gullunge!!!

från: Helena

Såklart hon är världens goaste! :) GRATTIS EBBA!!!! Det kan inte vara halsont om hon gråter när hon äter..?

2008-01-09 @ 20:43:31
från: Linda

Funderade på det där med halsont med.

Linnéa är krasslig nu hon, hade feber igår & hosta & tog sig om halsen så antog att hon hade ont i halsen. Går mkt sånt nu.. Vi funderade också på om det är tänder på g. Men får väl se, har sagt så sen hon var 3½ månad & har fortfarande inga tänder nu vid snart 10 månader. :-P

Fint Ebba matchade soffan med bodyn! ;-)

2008-01-09 @ 20:46:16
från: Angelica

Gud så lik dig hon är lär jag säga! ^^ Ha det bra!

2008-01-09 @ 21:18:19
blogg eller hemsida: http://metrobloggen.se/mittlivsomokand
från: anki.

Jag tror inte det är halsen, hon gråter bara när hon äter något med sked. Inte annars...Gråter också när hon sätter nappen åt fel håll.
Men vi har också pratat om tänder länge å de har ju inte kommit än så =)

2008-01-09 @ 21:22:12
från: Helena

Aha, ja men då kan det ju vara att hon är öm i tandköttet... Vad roligt att se bilder på gravida Virre! :) Har ju inte sett henne på nå'n månad.

2008-01-09 @ 22:03:30
från: mormor

Vill bara säga tusen gånger förlåt till min skruttunge att jag glömde henne på sjumånadersdagen, kommer med alla pussar o kramar snart.

2008-01-10 @ 07:26:57
från: www.DetTyckerJagOmDet.blogg.se

Det var bland de sötaste jag sett på länge :)

2008-02-07 @ 14:43:16
blogg eller hemsida: http://marydays.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback