byta dag kanske.

i morgon känner jag (eller åtminstone vet) 5 personer som fyller år. nåt speciellt med 11 januari eller? om inte så tycker jag det är dumt att fylla år så här alldeles efter jul. åtminstone om man är sambo med mig. jag är en alldeles för dålig flickvän till denna 25-årsdag. har inte haft ork eller tid att planera nå skojs. julen åt upp alla mina krafter. tur att jag bara ska fira 2 av dessa 5 personer.

strax ska jag åka till valbo iaf och se om man kan hitta nåt skoj för de icke-existerande pengarna jag har.


din kommentar
från: Helena

Hoppas det gick bra i Valbo idag! :) Annars fyller alla i juli tycker jag. Typ den 15:e... Eller 11:e, 12:e, 13:e, 14:e, 16:e & 17:e.... Och i oktober: 2:a, 3:e, 4:e, 5:e, 6:e (sjunde har jag namnsdag - då fyller ingen jag firar, bara Malin L's syrra som möjligen får ett grattis), 8:e, 9:e & 11:e.

2008-01-10 @ 17:26:48
från: Tina

Oj det var en hel del som fyllde år samma dag.. *ler*

från: sanna

Har en idé! Köp ett fint band som du kan vira runt dig själv i, så kan du ge dig själv till honom! Då kan han använda dig lite som han vill under sina speciella dag ;)
Billigt och bra :P
Kram

2008-01-10 @ 19:27:16
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: Anna

Ojdå det var många, tur du bara behöver gratta 2 av dem :). Slå en pling nästa gång du är i Valbo - är jag hemma får du gärna kika förbi :)

Tack så mkt för jobb-grattiset!
kramkram!

2008-01-10 @ 19:31:20
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Du får hälsa & gratta förresten! :)

2008-01-10 @ 21:49:32
från: Micke

Men hallå tjejen! Han har ju dig :) En present från Valbo för icke-existerande-pengar...well...det är ju bara en bonus ;)
Visst är det intressant med pengar förresten...de har en tendens att ta slut. Skumt :P

2008-01-10 @ 23:14:48
blogg eller hemsida: http://demofoon.blogspot.com
från: Angelica

Ja tyvärr så finns det nada timmar :( frågan är bara vart alla har tagit vägen? Men hon har ju ändrat arbetstimmarna så nån lunchavbytare finns inte längra, försvinner ju en massa där..
Jo, det är skitdrygt när dom jobbar natt..
Ha det bra!

2008-01-11 @ 10:27:33
blogg eller hemsida: http://metrobloggen.se/mittlivsomokand

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback